How to Service? – ၀န္ေဆာင္မႈေကာင္းေအာင္ ဘယ္လုိလုပ္မလဲ

How to Service? – ၀န္ေဆာင္မႈေကာင္းေအာင္ ဘယ္လုိလုပ္မလဲ 25 December, 2015 By: smeadmin category: E-Learning, Sales & Marketing 276 0 No Customer = No Business ဆုိရင္ ေဖာက္သည္ေတြကုိ တုိးတက္လာေစရန္ ၾကားခံေပးေနတဲ့ Service ၀န္ေဆာင္မႈဟာ အဓိကက်တယ္လုိ႔ျမင္မိမွာပါ။ Customer ေဖာက္သည္ကုိ တန္ဖုိးေပးျခင္းဟာ လုပ္ငန္းကုိတုိးတက္ေစျခင္းပဲျဖစ္ပါတယ္။ The more you give – The more you get သေဘာပါပဲ။ Service ဆုိတဲ့ (၀န္ေဆာင္မႈေပးျခင္း) ရဲ႕ အဓိပၸါယ္ဖြင့္ဆုိခ်က္ေတြမွာ… Smile Ever (အျမဲတမ္း ျပဳံးရြင္စြာေနပါ) Eye Contact (၀န္ေဆာင္မႈေပးတဲ့အခါ မ်က္လုံးခ်င္းဆုံပါေစ) Respect to All (အားလုံးကုိ ေလးစားစြာဆက္ဆံေပးပါ) Value to Guest (မိမိ၏ေဖာက္သည္ကုိ တန္ဖုိးထားပါ) Interest Showing (စိတ္၀င္စားမႈကုိ ေဖာ္ျပေပးပါ) Creative Service (၀န္ေဆာင္မႈကုိ ဆန္းသစ္စြာဖန္တီးေပးပါ) End with “Thanks” (အဆုံးသတ္မွာ ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းေျပာပါ) Customers will stop doing business, Not product Quality because of they Feel Poorly Treated (ေဖာက္သည္မ်ား၏ အားေပးမႈရပ္တန္႔မႈသည္ ပစၥည္း၏အရည္အေသြးမၾကိဳက္ႏွစ္သက္မႈထက္ ထုိ၀န္ေဆာင္မႈကုိ စိတ္တုိင္းမက်ျခင္းသာျဖစ္သည္ဟု ဆုိပါတယ္)၊ ဒါေၾကာင့္ ေခတ္ျပိဳင္စီးပြားေရးတဲ့ တူညီတဲ့ေစ်းကြက္၊ ၀ယ္လုိအား အေနအထားမွာ ၀န္ေဆာင္မႈကုိ မဟာဗ်ဴဟာအျဖစ္အသုံးျပဳၿပီး ေစ်းကြက္ေအာင္ျမင္မႈကုိ ေသခ်ာေပါက္ ဖန္တီးႏုိင္မွာပဲျဖစ္ပါတယ္။ ေဖာက္သည္မ်ားအေပၚ တန္ဖုိးထားေစဖုိ႔ရာ Customer Values အခ်က္မ်ားကုိ လက္ေတြ႔က်င့္သုံးႏုိင္ဖုိ႔ ကုိးကားေဖာ္ျပ ေပးထားပါတယ္။ Always remember that Customer Pay Your Salary: (ေဖာက္သည္ဟူသည္ မိမိအား ၀င္ေငြေပးေနသူဟု အျမဲတမ္းမွတ္ယူပါ) Every Customer wants to Feel Important and Valued: (ေဖာက္သည္တုိင္းသည္ အေရးၾကီးမႈ၊ တန္ဖုိးေပးမႈကုိ လုိခ်င္ၾကသည္) Customer want “Fast” “Convenience” “Need Guide”: (ေဖာက္သည္မ်ားသည္ ျမန္ဆန္မႈ၊ အဆင္ေျပမႈ၊ လမ္းညႊန္မႈကုိ ၾကိဳက္၏) Give Customer Satisfactions! So, Returen Again & Again: (ေဖာက္သည္မ်ားသည္ စိတ္ေက်နပ္မႈရွိပါက ထပ္ခါထပ္ခါ ျပန္လာေပမည္) Unhappy Customer will tell more People his/her Negative: (အဆင္မေျပေသာ ေဖာက္သည္မ်ားသည္ ထုိမေကာင္းေၾကာင္းကုိ အမ်ားအားျပန္ေျပာေပမည္) For Service Problem (Listen) (Apologize) (Solve) (Thanks) LAST Formula. (ေဖာက္သည္မ်ား၏ ၀န္ေဆာင္မႈျပႆနာမ်ားအား ေနာက္ဆုံးအေျခအေနအထိ… (နားေထာင္ျခင္း) (ေတာင္းပန္ျခင္း) (ေျဖရွင္းျခင္း) (ေက်းဇူးတင္ျခင္း) အဆင့္မ်ားျဖင့္ ေျဖရွင္းႏုိင္ပါသည္။ No Customer = No Business (ေဖာက္သည္မ်ားမရွိပါက စီးပြားေရးဟူသည္ရွိမည္မဟုတ္သျဖင့္) ေကာင္းမြန္သာလြန္တဲ့ ၀န္ေဆာင္မႈေတြကုိ ဖန္တီးေပးၿပီး Customer Satisfy ေဖာက္သည္စိတ္ေက်နပ္မႈကုိ ရယူလွ်က္ ေရရွည္ခံစီးပြားေရးကုိ ဖန္တီးတည္ေဆာက္ႏုိင္ေစဖုိ႔ ေစ်းကြက္မဟာဗ်ဴဟာဆုိင္ရာ အၾကံျပဳမွ်ေ၀ေရးသားေပးလွ်က္။ ဆက္လက္ၾကိဳးစားပါဦးမည္။

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »