ေဖာက္သည္ေတြကို ဘယ္လို ဆက္ဆံၾကမလဲ

ေဖာက္သည္ေတြကို ဘယ္လို ဆက္ဆံၾကမလဲ
စီးပြားေရး လုပ္ငန္းတစ္ခု ရပ္တည္ ရွင္သန္ဖို႔ အတြက္ ဘယ္အရာက အေရးၾကီးဆုံး ၿဖစ္မလဲ ဆိုရင္ ' ေဖာက္သည္ ' ေတြပါ။ ေဖာက္သည္ ေတြမွ မရွိဘူး ဆိုရင္ အၿမတ္အစြန္း မေၿပာပါနဲ႔ လုပ္ငန္း ရယ္လို႔ေတာင္ ၿဖစ္တည္ လာမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ အဲဒီေတာ႔ လုပ္ငန္းရဲ႕ အသက္ ေသြးေၾကာ ၿဖစ္တဲ႔ ေဖာက္သည္ ေတြကို ကိုယ္က ဘယ္လို ပုံစံမ်ဳိးနဲ႔ ဆက္ဆံ ရမလည္း ဆိုတဲ႔ အခ်က္က အဓိက အေရးပါ လာပါၿပီ။
ေအာင္ၿမင္စြာ လည္ပတ္ လုပ္ကုိင္ေနတဲ႔ လုပ္ငန္း ေတြကို ၾကည္႔လိုက္မယ္ ဆိုရင္ သူတို႔ေတြဟာ ေဖာက္သည္ ေတြကို ဂရုတစိုက္နဲ႔ တကယ္ကို စိတ္ရင္း ေစတနာ ထားၿပီး ဆက္ဆံ ေပးတတ္ ၾကတာကို ေတြ႕ရပါတယ္။ ' သူတို႔ေတြ လာဝယ္လို႔ ငါတို႔မွာ ေရာင္းေနရတာ ' ဆိုၿပီး ေဖာက္သည္ ေတြကို ေက်းဇူးရွင္ ေတြလို သေဘာထားၿပီး ဆက္ဆံ တတ္ၾက ပါတယ္။ တစ္ခ်ဳိ႕ဆို မိမိရဲ႕ ေဖာက္သည္ ေတြကို ညအိပ္ရာ ဝင္တိုင္း ေမတၱာပို႔ၿပီး ေဘးကင္း ေစဖို႔ေတာင္ ဆုေတာင္း ေပးတတ္ ၾကပါတယ္။
ၿမန္မာ႔ ဇတ္သဘင္မွာ ထိပ္ထိပ္က်ဲ နာမည္ၾကီး ခဲ႔တဲ႔ မင္းသားၾကီး ေရႊမန္းတင္ေမာင္ကို လူတိုင္း သိၾကမွာပါ။ တစ္ေန႔ မင္းသားၾကီးဟာ ညပိုင္း ကၿပဖို႔ အတြက္ ေန႔ခင္း အခ်ိန္မွာ ဇတ္စာေတြကို က်က္မွတ္ ေနပါတယ္။ အဲ႔လို ေန႔ခင္းဘက္ ေနက်ဲက်ဲ ေတာက္ ပူေနတဲ႔ အခ်ိန္မွာ မင္းသားၾကီးရဲ႕ ပြဲကို ၾကည္႔ဖို႔ အတြက္ အနယ္နယ္ အရပ္ရပ္က လွည္းေတြ ႏြားေတြနဲ႔ လာၾကတဲ႔ ဧည္႔ပရိတ္သတ္ကို ၾကည္႔ၿပီး အနီးနားက မင္းသမီးကို ' အဲဒါ ငါတို႔ ထမင္းရွင္ ေက်းဇူးရွင္ေတြ..လာ ကန္ေတာ႔မယ္ ' ဆိုၿပီး ဇတ္စင္ အကြယ္ကေန ထုိင္ကန္ေတာ႔ ပါတယ္။
ဒါ႔ေၾကာင္႔မုိ႔ မင္းသားၾကီးဟာ သူ႔ရဲ႕ ပရိတ္သတ္ ေတြကို ေက်းဇူးရွင္ အၿဖစ္ ဦးထိပ္ ပန္ဆင္ၿပီး သူတတ္ကြ်မ္းတဲ႔ အဆို၊ အကေတြနဲ႔ တစ္ဖန္ၿပန္ၿပီး အားပါးတရ အစြမ္းကုန္ ေဖ်ာ္ေၿဖ ေပးတတ္ ပါတယ္။ ဒီလိုေၾကာင္႔လဲ မင္းသားၾကီးကို တစ္ၿပည္လုံးက ခ်စ္ၿမတ္နုိး ၾကၿပီး ဝက္ဝက္ကြဲ အားေပးခဲ႔ၾက တာပါ။ မင္းသားၾကီးရဲ႕ ပရိတ္သတ္ အေပၚမွာ ထားတဲ႔ စိတ္ရင္း ေစတနာမွန္ ေၾကာင္႔သာ အခု အခ်ိန္ထိ အားလုံးက တသသနဲ႔ ၿဖစ္ေနၾက တာပါ။
ေနာက္ထပ္ တစ္ေယာက္ ရွိပါ ေသးတယ္။
သူကေတာ႔ 1900 ဝန္းက်င္ ေလာက္က အေမရိကန္ရဲ႕ နာမည္ အၾကီးဆုံး မ်က္လွည္႔ ပညာရွင္ တစ္ေယာက္ ၿဖစ္တဲ႔ Howard Thurston ပါ။ အဲဒီ ေခတ္တုန္းက မ်က္လွည္႔ ပညာ အရ Howard Thurston လို တတ္ကြ်မ္း သူေတြ အမ်ားၾကီး ရွိတဲ႔ အထဲကမွ ပြဲၾကည္႔ ပရိသတ္ ေတြဟာ Howard Thurston ကိုပဲ သဲသဲလႈပ္ အားေပးၾက ပါတယ္။ ဘာ႔ေၾကာင္႔ ပါလဲ။
တၿခား မ်က္လွည္႔ဆရာ မ်ားဟာ သူတို႔ ေဖ်ာ္ေၿဖရမယ္႔ ပရိသတ္ကို ၾကည္႔ၿပီး ' ဒီေန႔ ငါ႔ပြဲ လာၾကည္႔တဲ႔ ငနဲ ေတြကို အရႈး လုပ္လိုက္ ဦးမွပဲ ' ဆိုတဲ႔ သေဘာထားမ်ဳိး ထားၾကတာ မ်ားပါတယ္။ အဲ႔ဒီ အခ်ိန္မွာ Howard Thurston ကေတာ႔ ' ေက်းဇူးရွင္ေတြ လာလို႔သာ ငါ႔မွာ ေခ်ာင္လည္တာ၊ ဒီေက်းဇူးရွင္ ေတြကို ငါတတ္သမွ် ပညာနဲ႔ အစြမ္းကုန္ ေဖ်ာ္ေၿဖ ဦးမွပဲ ' ဆိုတဲ႔ စိတ္မ်ဳိး၊ ေစတနာမ်ဳိး ထားနုိင္တဲ႔ သူပါ။ ပရိတ္သတ္ေရွ႕ ရပ္တုိင္း ရပ္တုိင္း ' ငါ႔ ပရိတ္သတ္မ်ား က်မ္းမာ၊ ခ်မ္းသာ ၾကပါေစ ' လို႔ အၿမဲတမ္း ေမတၱာ ပို႔ေပးတတ္ ပါတယ္။
အဲဒီေတာ႔ မိမိရဲ႕ Customer အေပၚမွာ တကယ္ကို စိတ္ရင္း ေစတနာ အမွန္နဲ႔ ဆက္ဆံ ၾကတဲ႔ သူေတြဟာ ေအာင္ၿမင္ၾက ပါတယ္။ Customer ေတြဟာ မိမိကုိ မွီခိုေနတဲ႔ သူေတြ မဟုတ္ပဲ မိမိကသာ Customer အေပၚမွာ မွီခို ေနရ ပါတယ္လို႔ သေဘာေပါက္ နားလည္ ၾကတဲ႔ သူေတြဟာ ေအာင္ၿမင္ ၾကပါတယ္။ Customer ေတြဟာ မိမိရဲ႕ ထမင္းရွင္ ေက်းဇူးရွင္ေတြ ၿဖစ္တယ္လို႔ သတ္မွတ္တဲ႔ ေန႔ကစၿပီး ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႕ လုပ္ငန္းေတြ အားလုံးဟာ အရင္ထက္ အဆင္ေၿပ ေခ်ာေမြ႕လာပါေတာ႔တယ္။
Naung Naung ( START OIL )
‪#‎NaungNaungSuccessArticles‬

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »